اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای گیلان:

هتاک اینترنتی در رشت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری عامل هتک حیثیت اینترنتی در رشت خبر داد.

هتاک اینترنتی در رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمد خانی در جلسه پلیس فتای استان گیلان با اشاره به دستگیری یک مجرم اینترنتی در این شهر اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر اینکه از طریق اینترنت مورد هتک حیثیت قرار گرفته است، موضوع در دستور کار این پلیس گنجانیده شد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات کارشناسی و مهندسی موفق شدند پرده از نقاب مجازی متهم این پرونده بردارند و با احراز هویت واقعی و شناسایی محل زندگیش، وی را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، در بازرسی از منزل متهم مذکور یک دستگاه کیس رایانه حاوی 260 کلیپ مستهجن خارجی و تعدادی لوح فشرده غیر مجاز، دو دستگاه گوشی تلفن همراه پیشرفت، تعدادی فلش مموری کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب رشت تحویل داده شد.

محمدخانی با هشدار به افرادی که در فضای مجازی با هنجارشکنی قصد هتک حیثیت کردن هموطنان را در سر دارند، خاطرنشان کرد: عملکرد بزهکاران اینترنتی زیر ذره‌بین کارشناسان تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتا است.

وی متذکر شد: پلیس فتا با برخورد قاطع، جدی و هوشمند، فضای مجازی را برای مجرمان سایبری ناامن می‌کند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول