اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون خبر داد

راه‎اندازی خط اینترنت در 6 روستای بردخون

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون گفت: به زودی خط اینترنت در شش روستای بردخون راه‎اندازی می‌شود.

راه‎اندازی خط اینترنت در 6 روستای بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر مسعود محمدپور ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: به زودی شاهد راه‌اندازی اینترنت در روستاهای شهنیا، مغدان، آبکش، وحدت‌آباد، کناری و بردخون کهنه خواهیم بود که مدارس نیز می‎توانند از این خدمات بهره‎مند شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: آموزش و پرورش ما درآمدزا نیست و نیازمند کمک دولت است که این وابستگی اقتصادی گاه باعث بروز مشکلات در تأمین معیشت فرهنگیان می‎شود.

وی تصریح کرد: موجب بی‎انگیزگی در آنان شده و از عملکرد مثبت آنان می‌کاهد که پیشنهاد می‌شود سرمایه‎گذاری در ساخت و بهره‎برداری مدارس را به شهرداری بسپریم تا ضمن حمایت مالی، بازدهی بیشتری نیز داشته باشد.

محمدپور با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر، ماه محرم را زمان اندیشیدن و پیوستن به قیام سالار شهیدان دانست.

این مسئول بیان کرد: تعلیم و تربیت در کشور ما وابسته به بودجه دولت است که این امر موجب انتظار عمومی شده و گاه ممکن است دچار مشکلاتی شود.

وی دستمزد پایین معلمان، عدم جذب افراد باهوش، شیوه‎های فعلی گزینش و جذب و نگهداری نیروها، مشکل در جذب مدیران، عدم پویایی مدیریت آموزشگاه‎ها، عدم تعامل با اولیا و عدم انتخاب مدیران توسط معلمان را از مهم‌ترین معایب نظام آموزش و پرورش ایران عنوان کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون گفت: در آموزش و پرورش هدف تربیت مطلوب انسان است و توسعه ملی باید همه جانبه باشد.

محمدپور اضافه کرد: خانواده از منزلت و جایگاه مهمی برخوردار است و همه وظیفه داریم در زمینه تحکیم بنیان خانواده و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی جامعه به ویژه در بین اولیا و دانش‎آموزان گام برداریم.

این مسئول با گرامیداشت هفته کتاب گفت: کتاب دریچه‎ای به دنیای آگاهی و شناخت و راهی به سوی بهتر زیستن و تلاش و کار هدفمند است که خواننده را از آفات و عوارض نجات می‎دهد و بر اطلاعات انسان می‎افزاید و مانع گمراهی می‎شود.

وی با اشاره به سند چشم‎انداز توسعه کشور اذعان داشت: دولت‎ها باید به سند چشم‎انداز توجه کنند و بدون اعمال سلیقه و موضع‎گیری‎های سیاسی در زمان تغییر نیز به شیوه راه متهعد باشند زیرا حرکت در این مسیر موجب پیشرفت می‎شود.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول