اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد

استقبال گسترده قمی‌ها از واگذاری اینترنت پرسرعت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکین در طرح ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: این طرح ویژه به دلیل داشتن صرفه اقتصادی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

استقبال گسترده قمی‌ها از واگذاری اینترنت پرسرعت

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه شرکت مخابرات استان قم همواره در ارائه خدمات نوین در واگذاری اینترنت پرسرعت به شهروندان پیشرو است، اظهار کرد: طرح ویژه اقتصادی واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکین خاص که از 27 مهر ماه آغاز شده با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است.

وی تصریح کرد: استان قم یکی از هشت استانی است که همزمان از 27 مهر ماه نسبت به واگذاری اینترنت پرسرعت با حجم دو برابر با شرایط ویژه اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، به مزایای طرح ویژه اقتصادی ADSL اشاره و ابراز کرد: در این طرح ویژه اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات با حجم دو برابر، پرداخت اقساطی هزینه‌ها و دریافت از طریق قبض تلفن به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: واگذاری‌ اینترنت پرسرعت با شرایط ویژه هم‌اکنون در قالب یک جشنواره صورت می‌گیرد و مدت زمان اجرای این طرح محدود است.

زهره‌وند در ادامه تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به صورت 24 ساعته از طریق تماس با سامانه 2020 به صورت غیرحضوری امتیاز اینترنت پرسرعت را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امکان واگذاری در بیشتر مراکز شهری قم وجود دارد اعلام کرد: در این طرح اولویت واگذاری با متقاضیانی است که زودتر تقاضای خود را به شرکت مخابرات ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم به تعداد مشترکین دائمی اینترنت پرسرعت در استان قم اشاره و ابراز کرد: هم‌اکنون 9 هزار مشترک دائمی از اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استفاده می‌کنند.

وی با اعلام آمادگی شرکت مخابرات استان قم برای افزوده شدن تعداد مشترکین دائمی اینترنت پرسرعت تصریح کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شرکت مخابرات استان قم می‌تواند مشترکین دائم اینترنت پرسرعت را از 9 هزار مشترک به 30 هزار مشترک افزایش دهد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول