اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه خطوط بی.آر.تی اصفهان خبر داد

خریداری 40 ناوگان اتوبوس پرسرعت برای فاز دوم خط یک اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه خطوط بی.آر.تی اصفهان از خریداری 40 ناوگان اتوبوس پرسرعت جدید برای فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان خبر داد.

خریداری 40 ناوگان اتوبوس پرسرعت برای فاز دوم خط یک اصفهان

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خط یک فاز دو خطوط بی.آر.تی در اصفهان در حال احداث است، اظهار کرد: در حال حاضر در صدد تکمیل و تعریض خطوط بی.آر.تی مسیر بزرگمهر اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان نگران مشکل ترافیک در محور خیابان بزرگمهر هستند، افزود: ممکن است در بدو امر در محور بزرگمهر شهروندان دچار مشکل شوند، اما پس از تعریض و راه اندازی خطوط بی.آر.تی مشکل ترافیک حل می‌شود.

مدیر پروژه خطوط بی.آر.تی اصفهان تصریح کرد: موازی خیابان بزرگمهر از سمت خیابان حمزه به لاهور خیابان مبارزان به مشتاق هم وصل می‌شود.

وی ادامه داد: با تکمیل این خطوط مشکل ترافیکی محور مبارزان به بزرگمهر کم و شهروندان از خیابان پروین به میدان احمد آباد بدون ورود به میدان وارد خیابان بزرگمهر می‌شوند.

صلواتی در ادامه همچنین از خرید 40 ناوگان اتوبوس پرسرعت به ارزش ریالی 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این تعداد ناوگان برای 10 خط بی.آر.تی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تعداد 25 اتوبوس خریداری شده مجهز به در چپ خروج مسافر است که 10 دستگاه دیگر نیز در حال مقدمات انعقاد قرار داد برای این منظور است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول