اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

استان زنجان پیشگام حل موانع مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان پیشگام حل مشکلات و موانع مسکن مهر در کشور محسوب می‌شود.

استان زنجان پیشگام حل موانع مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد دوشنبه‌شب در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان به عنوان استان پیشگام در زمینه احداث مسکن مهر در کشور در زمینه حل مشکلات نیز در صف مقدم قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات مسکن مهر در استان به نحو مطلوبی با کار کارشناسی حل می‌شود، خاطرنشان کرد: ضروری است برای ادامه فعالیت‌های مسکن مهر در استان اقدامات لازم انجام شود.

استاندار زنجان صدور سند و صورتحساب تفکیکی را از مشکلات مسکن مهر در استان عنوان کرد و گفت: با پیگیر‌های لازم این مشکلات نیز حل می‌شود.

وی از تشکیل کمیته ویژه صدور سند تفکیکی برای مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته مسائل و مشکلات مربوط به صدور سند تفکیکی و صورت حساب بررسی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه نباید کم‌کاری مسئولان ذیربط موجب وارد کردن فشار به مردم شود، افزود: مشکلاتی که در حوزه کاری مسئولان استان است باید به نحو مطلوبی حل شود تا مردم متضرر نشوند.

وی مسکن مهر را از اقدامات مهم دولت برای تامین مسکن برای مردم عنوان کرد و گفت: حل مشکلات مسکن مهر موجب شیرینی کام مردم می‌شود.

استاندار زنجان ظرفیت‌های مسکن مهر استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اداره کل ثبت اسناد نیز باید در زمینه صدور سند همیار بخش‌های مختلف این پروژه باشد.

وی پیگیری مشکلات مسکن مهر را ضروری دانست و افزود: کمیته کارشناسی باید مشکلات را بررسی کرده و نسبت به حل مشکلات این پروژه عظیم در کشور همت کند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ارائه دستورالعمل برداشت آورده متقاضیان مسکن تصریح کرد: با توجه به بخشنامه‌های ارائه شده باید در استان در این زمینه اقدام شود.

انتهای پیام/73003/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول