اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دغدغه‌ مردم زنجان انتقال کارخانه سرب و روی به محل جدید است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان انتقال کارخانه سرب و روی را به محل جدید از دغدغه‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استان زنجان اعلام کرد.

دغدغه‌ مردم زنجان انتقال کارخانه سرب و روی به محل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در ششمین جلسه مرکز خدمات و ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان با اشاره به مصوبات دو سال پیش برای جابه‌جایی کارخانه سرب روی ایران اظهار داشت: تغییر کاربری و تعیین زمین برای جابه‌جایی کارخانه از مصوبات شفاف بوده است که به نظر می‌رسد هنوز کاری انجام نشده است.

وی از تلف شدن دو سال از وقت استان در رابطه با مصوبات مربوط به کارخانه سرب روی خبر داد و افزود: جابه‌جایی این کارخانه از دغدغه‌ها و مطالبات مردم است.

استاندار زنجان به گزارش ارائه شده توسط مدیران کارخانه سرب و روی اشاره کرد و گفت: گزارش‌های ارائه شده بیانگر عملکرد صفر در مورد مصوبات دو سال پیش است.

وی از وجود 96 هزار سهامدار شرکت سرب و روی ایران خبر داد و تصریح کرد: کمک‌های در نظر گرفته به خاطر سهامداران آن است و اگر شرکت سهامی خاص بود هیچ کمکی به آن انجام نمی‌شد.

رئوفی‌نژاد بر لزوم ایزوله کردن 10 هکتار از زمین مورد نظر برای جابه‌جایی کارخانه سرب و روی تاکید کرد و گفت: توپ را به زمین محیط زیست نیندازید.

وی کارخانه سرب و روی را شرکتی عظیم دانست که شرایط فعلی به نفعش نیست.

استاندار زنجان مسئولان را به تحرک بیشتر برای عملیاتی کردن مصوبات استان برای جابه‌جایی کارخانه سرب و روی تشویق کرد و گفت: بجنبید تا در فرصت باقیمانده از حضور در زنجان کاری در این زمینه انجام شود.

در این جلسه شش طرح سرمایه‌گذاری در زنجان از جمله جابه‌جایی کارخانه سرب روی، مجموعه تفریحی، ورزشی، خدماتی و رفاهی طوبی، طرح انتقال کارخانه صنعتی آژیر، مشکلات شرکت آریو برزن صنعت، ایجاد مجتمع عرضه مستقیم محصولات کشاورزی طارم و بیمارستان پرستو بررسی و برای حل مشکلات آنها راهکارهایی ارائه شد.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول