اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان در نشست مسئولان مطرح کرد

انتقاد از عدم وجود کارشناس بحران در فرمانداری و بخشداری‌های کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از عدم وجود کارشناس بحران در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان کنگان انتقاد کرد.

انتقاد از عدم وجود کارشناس بحران در فرمانداری و بخشداری‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس سه‌شنبه شب در نشست ستاد حوادث شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت ویژه و خاصی است و باید برای توسعه زیرساخت‌های مختلف در کنگان تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: کنگان میزبان بخش عظیمی از صنعت نفت و گاز کشور است و شرکت‌های عمده پتروشیمی در این شهرستان مستقر هستند و باید نسبت به بهبود وضعیت ایمنی و توسعه زیرساخت‌ها اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای متخصص و به کارگیری آنها در شهرستان به منظور جلوگیری از حوادث و بلایای طبیعی امری لازم و مهم است.

یزدان‌شناس بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید نهایت دقت و حساسیت را در راستای اجرای مطلوب و باکیفیت برنامه‌ها داشته باشند.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌ها و مانورها باید نتیجه‌بخش باشند و همایش‌ها و نشست‌ها باید خروجی لازم را داشته باشند و همایشی که خروجی نداشته باشد ارزشی ندارد.

فرماندار کنگان اضافه کرد: نیاز است که همه ما راهکارهای پیشگیرانه از حوادث و آموزش‌های آن را بیاموزیم و منتقل کنیم تا در روز بحران شاهد کم‌ترین آسیب‌ها باشیم.

یزدان‌شناس با انتقاد از عدم وجود کارشناس بحران در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان کنگان افزود: نیاز است که یک کارشناس با این تخصص در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان حضور مستمر و پیگیرانه داشته باشد و به ستاد حوادث کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه مکانی برای استقرار مردم در مواقع اضطراری و بحران وجود ندارد و این نگران‌کننده است و باید توجه داشت که خطر و اتفاق هیچگاه خبر نمی‌کند.

فرماندار کنگان از برپایی مانور زلزله در مدارس کنگان خبر داد و اظهار داشت: مانور زلزله در آموزشگاه‌های شهید عاشوری گوده و ام کلثوم نخل تقی به طور همزمان برگزار خواهد شد.

یزدان‌شناس بیان کرد: ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان قرار گیرد و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول