اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد

اهتمام به حفظ ‌سنت‌ها و فرهنگ‌های اصیل در‌ ‌کنگان‌

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان این شهرستان را دارای موقعیت بسیار مهم و حساس‌ دانست و گفت: با توجه به وجود خرده‌فرهنگ‌های فراوان در این شهرستان باید نسبت به حفظ سنت‌ها و فرهنگ‌ها اهتمام ورزیم.

اهتمام به حفظ ‌سنت‌ها و فرهنگ‌های اصیل در‌ ‌کنگان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت بسیار مهم و حساسی است و با توجه به وجود خرده‌فرهنگ‌های فراوان در این شهرستان باید نسبت به حفظ سنت‌ها و فرهنگ‌ها اهتمام ورزیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ دینی و اصیل در جامعه باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد و در این مسیر نباید کوتاهی شود.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مسئولان و متولیان است و تمام دستگاه‌ها باید در مسیر تقویت امر به معروف همت کنند.

یزدانشناس خواستار حمایت همه جانبه مسئولان امر در این زمینه شد و اذعان داشت: ایجاد فضای منطبق با شعائر دینی وابسته به فرهنگ و حمایت مسئولان امر و مردم در این زمینه امری لازم است.

وی اضافه کرد: همگان باید همان طور که تاکنون حمایت و همکاری کرده‌اند در ادامه از هیچ کوششی دریغ نکنند و در تقویت ارزش‌ها تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان کنگان نیز در این نشست که با عنوان جایگاه امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفت بیان داشت: جامعه اسلامی در پرتو حکومت دینی باید نسبت به حفظ اصالت مقوله امر به معروف و نهی از منکر اقدامات اساسی و زیربنایی مدنظر قرار داده و جامعه را از حاشیه‌های ناامن به دور دارد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: کیفیت برنامه‌های فرهنگی باید افزایش یابد تا جوانان جذب این برنامه‌ها شوند و مسئولان فرهنگی باید به نحو احسن در انجام وظایف تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان و دبیر شورا نیز گزارشی از فعالیت‌های شورا در سال جاری ارائه کرد.

حسن مختارزاده افزود: امیدوار هستیم تمام دستگاه‌ها در اجرایی کردن مصوبات شورا همکاری بیشتر و بهتری داشته باشند و فضا را برای تقویت فرهنگ شهرستان هموار کنند.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول