اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

اولویت 50 درصدی استخدام فرزندان شهدا در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: بیش از 50 درصد اولویت استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با فرزندان شهدا است.

اولویت 50 درصدی استخدام فرزندان شهدا در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در جلسه ساماندهی و آشنایی با سامانه کارکنان نظام اداری کشور اظهار داشت: به کارگیری افراد بعد از آزمون استخدامی خرداد ماه سال جاری به علت تغییرات در معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری با تأخیر مواجه شد.

وی عنوان کرد: کرمان به عنوان نخستین استان در ایران نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌ها را بر روی سایت «کارمند ایران» قرار داد.

مهرشاد تصریح کرد: تمام فرآیندهای مربوط به استخدام باید بر روی سامانه کارکنان نظام اداری کشور انجام شود و دستگاه‌ها باید عملیات مورد نظر را از طریق این سایت انجام دهند و نظارت مجموعه استانداری و معاونت برنامه‌ریزی بر روی این سامانه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ورود اطلاعات کارمندان به سامانه کارکنان نظام اداری کشور در سال گذشته کلید خورد، بیان داشت: بعضی از کارکنان استان کرمان اطلاعات خود را وارد نکرده بودند که با مشکلاتی برای پرداخت حقوق آنها مواجه شدیم.

مهرشاد اذعان داشت: مشکلات مربوط به پرداخت حقوق کارمندان در سال گذشته با پیگیری‌های مدیران استان کرمان برطرف شد، اما در سال جاری تمام کارکنان باید اطلاعات را وارد کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید ساختار سازمانی خود را بر روی سیستم پیاده کنند و تمام تغییرات باید بر اساس طبقه‌بندی مشاغل در سامانه صورت گیرد و پس از آن امکان تغییر وجود دارد.

این مسئول گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به قرار گرفتن نتایج آزمون در سایت باید پاسخگوی مردم باشند و تبدیل وضعیت‌ها نیز از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

مهرشاد با اشاره به اینکه سهمیه سه درصد معلولان، 25 درصد فرزندان شهدا و جانبازان و پنج درصد ایثارگران باید در استخدام‌ها لحاظ شود، تصریح کرد: بیش از 50 درصد اولویت استخدام در استان کرمان با فرزندان شهدا است.

وی افزود: عزم دولت و استاندار کرمان در به کارگیری فرزندان شهدا است و دستگاهی که تعللی در این زمینه داشته باشد ما پاسخی برای سایر موارد درخواستی آن نداریم.

مهرشاد بیان کرد: حقوق بعضی از نیروهای قراردادی که جابه‌جا شده‌اند هنوز پرداخت نشده است که برای این پرداخت هیچ منعی وجود ندارد و باید انجام شود.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول