اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام:

جهاد و شهادت شاکله اصلی قدرت اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام جهاد و شهادت را شاکله اصلی و جوهره قدرت اسلامی برشمرد و گفت: شهیدان وارثان حقیقی انقلاب هستند زیرا شهدا با دل نبستن به دنیا و با گذشت از غرایض دنیوی جاودانه شدند.

جهاد و شهادت شاکله اصلی قدرت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده‌های شهدای چرام دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار جمشید مرادی هدف از این دیدار را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام آن‌ها دانست و اظهار کرد: امروز شهدا حق زیادی بر همه ما دارند و احترام به آنها وظیفه همه مسئولان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام در ادامه تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی مقام شامخ شهدا را ستود و بازماندگان آنان را به عنوان میراث گران‌بهایی دانست که باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما هرگز ایثارگری شهدا را فراموش نخواهند کرد، عنوان داشت: موفقیت‌های امروز کشور را مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم و هم اکنون فرزندان آن‌ها هم چون پدران خود افتخار آفرینان این سرزمین هستند.

مرادی با اشاره به اینکه خداوند پاداش متعددی برای شهدا تعیین کرده است، گفت: شهدا عزیز‌ترین افراد پس از انبیا و ائمه معصومین (ع) در نزد خداوند بوده و به بالاترین درجه ارزش رسیدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خون این شهیدان است، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که یاد این عزیزان را همیشه زنده بداریم و در حد توان با خانواده‌های این شهیدان دیدار داشته باشیم.

وی همچنین جهاد و شهادت را شاکله اصلی و جوهره قدرت اسلامی برشمرد و اضافه کرد: شهیدان وارثان حقیقی انقلاب هستند زیرا شهدا با دل نبستن به دنیا و با گذشت از غرایض دنیوی جاودانه شدند.

انتهای پیام/82002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول