اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

مشکلات استان‌ها در بخش مددکاری برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس:معاون مدیر کل اقدامات تامینی زندان‌های کشور گفت: طبق نیاز سنجی‌های انجام شده به زودی مشکلات استان‌ها در بخش مددکاری برطرف می‌شود.

مشکلات استان‌ها در بخش مددکاری برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عنایت الله باقرنیا صبح امروز در جریان بازدید از زندان بندرعباس و کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: طبق نیاز سنجی‌های انجام شده به زودی مشکلات استانها در بخش مددکاری برطرف می شود.

وی افزود: مددکاری حرفه تخصصی و بسیار پیچیده‌ای است و نقش آنان در جرم زدایی و کاهش جمعیت کیفری بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل زندانهای هرمزگان نیز در جریان این بازدید افزود: مددکاران علاوه بر پیگیری پرونده قضایی مددجویان باید با تعامل مناسب با نهادهای حمایتی نسبت به رفع مشکلات خانوادگی آنان نیز گام بردارند.

اکبر سلیمانی افزود: مددکاران پل ارتباطی بین مددجویان با مراجع قضایی و خانواده‌های آنان هستند و این مسئولیت بسیار مهم و حساسی است.

وی ادامه داد: نقش مددکاران در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هم بسیار مهم و کلیدی است و آنان می توانند به واسطه ارتباط با مددجویان و مسئولان در آزادی آنان تاثیرگذار باشند.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان بیان داشت: ارائه خدمات اجتماعی مددکاران در زندان‌ها باید با ظرافت و تیزبینی خاصی انجام شود تا زمینه‌های لازم برای اصلاح و تربیت مددجویان فراهم شود.

وی ادامه داد: باید با مهارت‌های خاصی زندانیان را از بحران‌های ناشی از حبس دور نگه داشت تا زمینه تهذیب آنان بیش از پیش فراهم شود.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: باید با سنجش استعدادهای مددجویان توسط مددکاران آنان را در راستای شکوفا شدن استعدادهایشان  یاری کرد.

انتهای پیام/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول