اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 9001

آموزش‌های مهارتی اصفهان از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: با دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 9001 توسط این مجموعه آموزش‌های مهارتی از مرحله پذیرش تا پایان دوره آموزشی از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار می‌شود.

آموزش‌های مهارتی اصفهان از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار می‌شود

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش‌های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار است، اظهار کرد: این اداره از حدود یک سال گذشته تاکنون درصدد دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 9001 سال 2008 بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری‌های بسیاری از سوی مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای دریافت این گواهینامه صورت گرفت، ادامه داد: در حال حاضر بر اساس اعلام نتیجه تیم ممیزی شرکتMoody International Certification مجموعه فنی و حرفه‌ای استان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO9001:2008 و استاندارد آموزشی با شناسه ISO10015:2003 شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: با دریافت گواهینامه استاندارد ISO9001:2008 توسط این مجموعه آموزش‌های مهارتی از مرحله پذیرش تا پایان دوره آموزشی از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بوروکراسی اداری در این مجموعه از استاندارد‌های بین‌المللی برخوردار شده است، اضافه کرد: به دنبال این موضوع تمام مراحل انجام اقدامات اداری در این اداره بر اساس استانداردهای بین‌المللی است.

زارع با اشاره به مزایای گواهینامه استاندارد ISO9001:2008 در راستای دست‌یابی به اهداف این اداره تاکید کرد: دریافت این گواهینامه برای انجام تعهدات این اداره در راستای ارتقای مدیریت کیفیت، اصلاح فرآیند‌ها، بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایت‌مندی ارباب رجوعان به عنوان یک سند به شمار می‌رود.

وی افزود: این گواهینامه مسیر دستیابی به اهداف سازمانی و دیدگاه‌های کلان توسعه‌ای را در راستای سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور هموار می‌کند.

انتهای پیام/2301/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول