اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهرستان ازنا:

مردم ازنا از آب شرب تصفیه شده بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان ازنا گفت: مردم شهر ازنا به مدت 20 ماه است که از آب شرب تصفیه شده سراب کمندان بهره‌مند هستند.

مردم ازنا از آب شرب تصفیه شده بهره‌مند شدند

عباس ورمزیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ازنا با اعلام اینکه شهروندان ازنایی به مدت 20 ماه است که از آب شرب تصفیه شده سراب کمندان بهره‌مند هستند، گفت: با توجه به اجرای طرح انتقال آب از سراب کمندان به شهر ازنا و احداث و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه موقت آب از ابتدای سال گذشته تاکنون شهروندان ازنایی از آب شرب تصفیه شده و با کیفیت مطلوب سراب کمندان استفاده می‌کنند.

وی افزود: آب شرب ازنا پس از تصفیه و آزمایش‌های لازم طبق استانداردهای موجود و با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا توزیع می‌شود.

ورمزیاری در ادامه عنوان کرد: با توجه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث تصفیه‌خانه دائمی آب شرب ازنا که در ارتفاعات مشرف به بی‌سیم در حال اجراست، پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک این پروژه به بهره‌برداری برسد و تمام آب شرب مورد نیاز شهرستان ازنا با کیفیت مطلوب از این طریق تأمین و توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه با اهمیت و ضرورت تأمین آب شرب شهری و صرف هزینه‌های قابل توجه انتقال و تصفیه آب لازم است شهرداری ازنا آب مورد نیاز جهت آبیاری فضاهای سبز و درختان را از آب شهری جدا کند و این اقدام از لحاظ اقتصادی به سود شهرداری است.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول