اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا:

بسیج طلاب یکی از ارزنده‌ترین یادگاری‌های امام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بسیج طلاب را بخشی از پیکر عظیم شجره طیبه بسیج دانست و گفت: بسیج طلاب یکی از ارزنده‌ترین یادگاری‌های امام (ره) است.

بسیج طلاب یکی از ارزنده‌ترین یادگاری‌های امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام باقر تاجیک یکشنبه شب در مراسم افتتاح حوزه بسیج طلاب و روحانیون ناحیه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان پیشوا گفت: بسیج طلاب و روحانیون به ‌عنوان بخشی از پیکرهای عظیم شجره طیبه و یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای حضرت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا اظهار داشت: رسالت بسیج طلاب و روحانیون، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، تبلیغ فرهنگ قرآن و سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) در بدنه بسیج ده‌ها میلیونی، تحقق بخشیدن به فرامین و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف‌، تامین مربیان، اساتید و مبلغان عقیدتی، فکری، فرهنگی، سیاسی و علمی در رده‌های بسیج مستضعفین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموریت بسیج طلاب و روحانیون، جذب، آموزش، سازماندهی و به‌کارگیری طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در بین حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان است.

تاجیک افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا نیز در همین راستا اقدام به راه‌اندازی حوزه بسیج طلاب و روحانیون و پایگاه‌های تابع در سطح ناحیه و حوزه علمیه شهرستان کرده است.

ولی‌اله جنیدی در این مراسم به ‌عنوان فرمانده حوزه بسیج طلاب و روحانیون ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا معرفی و در پایان حوزه بسیج طلاب و روحانیون و پایگاه این افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاح حوزه بسیج طلاب و روحانیون ناحیه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان پیشوا با حضور خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا  امام جمعه شهرستان پیشوا، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین باقر تاجیک مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پیشوا و جمعی از دریادلان بسیجی شهرستان پیشوا برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ت/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول