اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 500 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: برای توسعه کشاورزی آذربایجان غربی 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

اختصاص 500 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با توجه به تاکیدهای دولت مبنی بر توسعه بخش کشاورزی و افزایش سطح زیر کشت در دو سال گذشته 500 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی مبلغ قابل توجهی است تصریح کرد: با تخصیص این میزان اعتبار لازم است تا در این حوزه بیش‌تر از گذشته تلاش شود.

جلال‌زاده با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی در سال‌های اخیر مورد توجه دولت قرار دارد افزود: در استان نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته و در این حوزه پروژه‌های توسعه‌ای در حال اجرا هستند.

جلال‌زاده با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران گفت: با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال می‌شود و تأثیرات ناشی از آن باید در مدیریت منابع مالی با دقت بیشتری عمل کنیم.

وی اظهار داشت: در استان نیز در اجرای پروژه‌های عمرانی در ابتدا اولویت‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم.

جلال‌زاده با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیر چندانی بر کشور ندارد اظهار داشت: اقلام مورد نیاز و ضروری در استان به اندازه نیاز وجود دارد و در ذخیره‌سازی اقلام ضروری با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی در ادامه از نقش روحانیت در هدایت جامعه تقدیر کرد و خاطر نشان کرد: تعاملی که بین روحانیت و مدیران استانی وجود دارد سبب شده تا شاهد تعالی و پیشرفت ستان در زمینه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/61001/ت/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول