اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان پاسخ دهند

دلایل کاهش صادرات و تولیدات کشاورزی در مازندران

خبرگزاری فارس: در گزارش‌های اخیر استانداری مازندران به کاهش 75 درصدی صادرات در بندر نوشهر و کاهش 30 درصدی تولیدات کشاورزی در روستاهای استان اشاره شد که مسئولان باید پاسخ دهند.

دلایل کاهش صادرات و تولیدات کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، محمود رحیمی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران نخستین دانشجویی بود که در نشست ظهر امروز پرسش و پاسخ آزاد دانشجویی که با حضور استاندار مازندران و معاونان وی در دانشگاه مازندران برگزار شد در جایگاه قرار گرفت و سئوالات خود را مطرح کرد.

رحیمی با طرح این پرسش که آیا حضور مسئولان در دانشگاه‌ها یک راهبرد کلان برای حکومت است یا صرفا بهانه‌ای است برای موجه نشان ‌دادن عملکرد مسئولان، گفت: اگر واقعا این یک راهبرد کلان برای کشور است چرا باید مسئولان در این زمینه تا حدی تعلل و سستی نشان دهند که فریاد فراخوانی مسئولان به دانشگاه‌ها توسط رهبری به‌صدا آید؟

وی در بخش دیگری از سئوال خود گفت: در گزارش‌های اخیر استانداری مازندران شاهد بودیم در برخی از موارد دچار ضعف‌های مشهودی شده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به کاهش 75 درصدی صادرات در بندر نوشهر و کاهش 30 درصدی تولیدات کشاورزی در روستاهای استان اشاره کرد، دلیل ایجاد این ضعف‌ها چیست؟

در ادامه استاندار مازندران با تشکر از این دانشجو برای طرح این سئوالات گفت: برای ما حضور در دانشگاه هم یک راهبرد است و هم جزو برنامه‌های کلان ما محسوب می‌شود، در این زمینه شاید حضور فیزیکی مستقیم در دانشگاه‌ها نداشته‌ایم، اما با تشکیل شورای تشکل‌های دانشجویی در استان ارتباط استانداری را با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان برقرار کرده‌ایم.

وی افزود: در این زمینه باید تاکید کرد که تاکنون نشستی در دانشگاه‌های استان برگزار نشده است که در آن از مسئولان ارشد استانداری دعوت به عمل بیاید ولی آنها در آن نشست حضور نداشته باشند.

طاهایی در مورد سئوال دوم این دانشجو گفت: گزارش‌های اخیر استانداری تنها بخشی از فعالیت‌های استانداری را ارائه کرده است که در این میان ضعف‌ها و پیشرفت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان گفت مقدار پیشرفت‌ها در مقایسه با ضعف‌ها بسیار بیشتر است.

انتهای پیام/86025/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول