اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده دانش‎آموزان بسیجی

یاد 39 دانش‎آموز شهید فرخشهری گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره 39 دانش آموز شهید فرخشهری، شهیده ناهید فاتحی کرجو و بهنام محمدی امروز با حضور گسترده مردم در فرخشهر برگزار شد.

یاد 39 دانش‎آموز شهید فرخشهری گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمد حیا عضو کمیته مرکزی طرح صالحین بعد از ظهر امروز در این مراسم، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: شهدا شاهدان زنده و پیروان با ایمان ولایت فقیه هستند.

وی افزود: شهدا به خاطر ایمان و تقوای الهی که داشتند هیچگاه لغزش نکردند و همواره ولایت مدار و ادامه دهنده را امام حسین علیه السلام بودند.

عضو کمیته مرکزی طرح صالحین کشور افزود: دانش‌آموز بسیجی باید در همه صحنه‎های علمی حاضر بوده و همراه با تحصیل، تهذیب و ورزش جسم و جان خود را تقویت کند.

حیا افزود: در مکتب اسلام و اهل بیت (ع)، هستند کسانی که 13 ساله‎اند ولی رشد کمالی آنان به 30 تا 40 ساله شباهت دارد و قطعا بعد از شهادت زنده هستند.

وی همچنین از شهدا به عنوان بهترین انسان‎ها و با ایمان‌ترین افراد جامعه یاد کرد و گفت: دشمن همیشه از صبر و رشادت‎های شهدا و بسیجیان ترس و واهمه داشته است.

نخستین یادواره 39 دانش‌آموز شهید فرخشهر، شهیده ناهید فاتحی کرجو و بهنام محمدی با حضور دانش آموزان، کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد و بسیجیان این شهرستان در دبیرستان شهید بهشتی فرخشهر برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول