اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا:

100 تن سیب از باغداران بویین زهرا خریداری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا از خرید توافقی یکصد تن محصول سیب درختی از باغداران بویین زهرایی توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

100 تن سیب از باغداران بویین زهرا خریداری شد

علی محمدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام اینکه اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا خرید محصول سیب درختی را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: 100 تن سیب از باغداران تاکنون به‌ صورت توافقی خریداری شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا حمایت از تولیدکنندگان و باغداران بویین زهرا را دلیل خریداری محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: این میزان سیب درختی از مناطق آوج، سمیرم و مهاباد خریداری شده است.

وی عنوان کرد: اقدام اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا به‌منظور قطع  واسطه‌گری دلالان در بازار خرید و فروش میوه و تره‌بار انجام شده که این مهم میزان حمایت از بخش‌های تولید‌کننده و باغدار را افزایش داده است.

محمد‌زادگان با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در توسعه بخش کشاورزی نقش سازنده‌ای را بر عهده دارد، بیان کرد: محصول سیب خریداری شده که بالغ بر یکصد‌ تن می‌باشد در حال حاضر در سردخانه 200 تنی اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان ذخیره‌سازی شده و در زمان مناسب برای حمایت از مصرف‌کنندگان و تعادل در بازار عرضه می‌شود.

محمدزادگان با اشاره به نیاز  مبرم بخش کشاورزی شهرستان بویین زهرا به امکاناتی مانند سردخانه افزود: اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا در حال ساخت و احداث فاز دوم سردخانه در محل محوطه اتحادیه است که این مجموعه نیز تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری نزدیک می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا  28 تن کشمش آفتابی را نیز تاکنون از باغداران بخش‌های مختلف این شهرستان با عقد قرارداد توافقی خریداری کرده است.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول