اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی شوشتر خبر داد

آغاز خرید توافقی ذرت دانه‌ای در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس تعاون روستایی شوشتر از آغاز خرید توافقی ذرت دانه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: از روزهای آینده خرید آغاز می‌شود.

آغاز خرید توافقی ذرت دانه‌ای در شوشتر

منوچهر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای خرید تضمینی ذرت هر کیلوگرم قیمت 4 هزار و 400 ریال در نظر گرفته شده است اما خرید توافقی با قیمتی بیش از این انجام می‌شود.

وی با اشاره به تامین منابع مالی برای خرید توافقی ذرت خاطر نشان کرد: همه منابع مالی برای خرید توافقی ذرت دانه‌ای تأمین شده است و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: امکان خرید توافقی ذرت تا بیش از 5 هزار و 300 ریال نیز وجود دارد و بر اساس کیفیت محصول قیمت‌گذاری به صورت توافقی بین دو طرف انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه خرید ذرت دانه‌ای در دو مرکز خرید انجام خواهد شد، افزود: پیش بینی شده است امسال بیش از 13 هزار تن ذرت دانه‌ای در شوشتر از هزار و 800 هکتار زمین زیرکشت برداشت ‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، برداشت ذرت در سال‌جاری در شوشتر به دلیل افزایش سطح زیر کشت، بیش از 3 هزار تن نسبت به سال گذشته زراعی افزایش دارد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول