اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش

پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: دانشجویان و اساتید برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حوزه پژوهش در جشنواره‌ای تجلیل می‌شوند.

پژوهشگران برتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) تجلیل می‌شوند

رضا خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار کرد: در این هفته طی همایشی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) دانشجویان و اساتید پژوهشگر تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره نزدیک به دو ماه پیش در پایگاه اینترنتی دانشگاه به دانشجویان و اساتید اعلام شده و تا این لحظه نیز استقبال بسیار خوبی از جشنواره شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) عنوان داشت: ملاک‌های انتخاب برترین‌ها در این جشنواره در بین اساتید و دانشجویان و مقاطع مختلف متفاوت است.

وی گفت: مقالات، آثار پژوهشی و کتاب‌های تألیفی در سه سطح بررسی شده و سه نفر برتر در هر سه حوزه انتخاب می‌شوند.

خراسانی اظهار کرد: طبق ماده یک آئین‌نامه انتخاب پژوهشگر برتر در این دانشگاه اساتید یا دانشجویانی که در جشنواره فارابی یا سایر جشنواره‌های ملی رتبه برتر کسب کرده باشند، برای این رقابت امتیاز خوبی کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: برگزیده شدن آثار افراد در جشنواره کتاب سال و یا کتاب سال حوزه از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین پژوهشگران در نظر گرفته می‌شود.

مدیر پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: مقالات چاپ شده در نشریات علمی، پژوهشی و علمی نیز با در نظر گرفتن سطح علمی نشریه برای تعیین برترین‌های پژوهشی در نظر گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این معیارها، فعالیت‌های پژوهشی افراد از نظر کمی و کیفی بررسی می‌شود گفت: افرادی که فعالیت بیشتری داشته و آثارشان موفقیت بیشتری کسب کرده باشد تجلیل خواهند شد.

خراسانی با اشاره به برگزاری این جشنواره در هفته پژوهش ابراز داشت: گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این جشنواره ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: در کنار برگزاری این جشنواره، نمایشگاه کتابی نیز در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برپا شده که در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/78006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول