اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 1391

برای دومین بار پیاپی نرخ کرایه‌های بین شهری در ایلام افزایش یافت

خبرگزاری فارس: برای دومین بار پیاپی در سال جاری نرخ کرایه‌های بین شهری در استان ایلام افزایش یافت.

برای دومین بار پیاپی نرخ کرایه‌های بین شهری در ایلام افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، افزایش نرخ کرایه‌های بین شهری درون استانی و برون استانی در روزهای اخیر مشکلاتی را برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی به وجود آورده است.

افزایش نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل درون و برون استانی طی سال 1391 در دو مرحله و طی تنها هفت ماه فشار مالی فراوانی را بر استفاده‌کنندگان از این مزیت وارد کرده است.

رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام ضمن تأیید افزایش نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی استان ایلام گفت: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی بین 10 تا 15 درصد در استان ایلام طی روزهای گذشته افزایش یافته است.

احمد بازدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این افزایش کرایه حمل و نقل برون و درون استانی در حالی روی داده که بار دیگر این نرخ در ابتدای سال 91 نیز با افزایش چند درصدی روبه رو شد.

وی ادامه داد: نرخ کرایه حمل و نقل برون استانی در ایلام بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تغییری نکرده بود و بر این اساس در سال 91 این تغییر در دو مرحله اجرایی شد.

این مسئول اضافه کرد: به عنوان مثال نرخ کرایه هر نفر در مسیر ایلام - کرمانشاه در صندلی جلو از 9 هزار تومان به 10 هزار تومان افزایش یافته است.

بازدار تصریح کرد: این نرخ در صندلی عقب سواری‌ها در گذشته تنها 8 هزار تومان بوده که در نرخ جدید اعلام شده به 9 هزار تومان رسیده است.

رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: همچنین نرخ حمل و نقل مسافر در مسیر ایلام به مهران و دهلران به ترتیب 500 و هزار تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول