اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20:

دبیرخانه هادی جشنواره شمسه منطقه 20 آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از تشکیل دبیرخانه هادی جشنواره شمسه در مرکز ری شناسی و شروع ثبت نام در 12 رشته فرهنگی و هنری خبر داد.

دبیرخانه هادی جشنواره شمسه منطقه 20 آغاز به کار کرد

حبیب‌اله غفوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: به منظور شناسایی هنرمندان محلی و توسعه مشارکت شهروندان برای دومین سال پیاپی جشنواره فرهنگی، هنری و آئینی شمسه در این منطقه آغاز به کار کرده و دبیرخانه هادی آن در مرکز ری شناسی این منطقه تشکیل شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 محل‌های ثبت نام این جشنواره را مرکز ری شناسی و سرای محلات این منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: زمینه مشارکت شهروندان علاقه مند در  12 رشته قرآن و زندگی، نهج البلاغه، دعا و نیایش، شعر و ادب، گرافیک و تصویرسازی، عکس، کاریکاتور، نقاشی و تندیس، خوشنویسی، فیلم، نمایش و موسیقی فراهم شده است.

وی حضور و دستاوردهای نخستین جشنواره شمسه که در سال گذشته برگزار شد را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: محورهای فعالیت این جشنواره در سطح محله‌ها است که با رویکرد پیشرفت و توسعه، افزایش حس تعلق، شناسایی توانمندی‌ها و هویت‌بخشی به محلات انجام می‌شود.

گفتنی است، مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در شهرری، میدان هادی ساعی، میدان مدرس واقع شده است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول