اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

قواعد و ضوابط امتحانات و ارزشیابی دانش‏آموزان رعایت شود‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: قواعد و ضوابط امتحانات و ارزشیابی دانش‏آموزان باید به خوبی در مدارس این استان رعایت شود.

قواعد و ضوابط امتحانات و ارزشیابی دانش‏آموزان رعایت شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد بناییان‏سفید در نشست کارشناسان سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان که با هدف بازدید از مدارس متوسطه به استان سمنان سفر کرده‏اند، اظهار داشت: سنجش و ارزشیابی دانش‏آموزان نشان‏دهنده نقطه عطف عملکرد آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: سنجش و ارزشیابی، فعالیت‏های مدیران، معلمان و دانش‏آموزان را در طول سال‏های تحصیل مشخص می‏کند.

بناییان‏سفید، سنجش را از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت عنوان و اضافه کرد: سنجش زمینه تحلیلی خوبی را برای فرآیند عملکرد آموزش و پرورش فراهم آورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اهمیت مراکز سنجش گفت: برنامه‏های شاخص و بومی طبق سند پنجم توسعه و قوانین بالادستی باید ارائه شود.

بناییان‏سفید بر لزوم رعایت قواعد و ضوابط امتحانات و سنجش در مدارس تاکید و خاطرنشان کرد: سنجش و ارزیابی باید به طور مستمر ادامه یابد.

وی آموزش به اعضای سنجش و نظارت را مهم خواند و افزود: باید به نیروی انسانی و مسائل مالی این حوزه توجه ویژه‏ای صورت گیرد.

کارشناسان سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، از مدارس متوسطه استان سمنان تحت عنوان «محورهای طرح نظارت سنجش» دیدن کردند.

انتهای پیام/2249/ق/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول