اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دانش‌آموزان اوز مشق مدیریت نوشتند

خبرگزاری فارس: 2 هزار و 500 دانش‌آموزان دبستانی اوزی امروز مشق مدیریت نوشتند.

دانش‌آموزان اوز مشق مدیریت نوشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، رئیس اداره آموزش و پرورش اوز، صبح امروز در بازدید از دبستان‌های اندیشه روستای هیرم و سعدی و راهنمایی فردوسی روستای هود منطقه اوز اظهار داشت: سپردن مدیریت یک روز مدرسه به دست خود دانش‌آموزان راهی برای افزایش اعتماد به نفس و امتحان توانمندی‌های آنان است.

بهرام زمانی با بیان اینکه دانش‌آموزان علاقه‌مند هستند جای اولیای مدرسه و معلمان باشند و حتی نقش آنان را نیز بازی کنند، افزود: تمام کادر مدرسه از مدیر گرفته تا خدمتگزار برای دانش‌آموزان الگو هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب و منسجم برای تحقق شعار سال تحصیلی در فارس خاطرنشان کرد: با مطالعه سند تحول بنیادین می‌توان به اهمیت موضوع اقامه نماز جماعت، پژوهش‌محوری و نظم و انضباط اجتماعی و فردی پی برد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 دانش‌آموز دبستانی اوز امروز در 29 دبستان این منطقه مدیریت مدرسه را در دست گرفته‌اند گفت: واگذاری امور مدرسه و دادن نقش کادر آموزشی و اداری برای یک روز به دست دانش‌آموزان باید همراه با توجیه و توضیح شرح عملکرد باشد تا بدانند راهی که می‌روند به کجاست.

به گزارش فارس، این برنامه نیز در دبستان پسرانه حاج یوسف خضری با حضور اولیا و تعدادی از مدیران مدارس همراه بود که کَرَم یاخچی دُر معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش اوز به همراه کارشناس آموزش و انجمن اولیا و مربیان و روابط عمومی این اداره از برنامه بازدید کردند.

این برنامه فرهنگی و آموزشی که تعلیم مشق مدیریت برای اداره آینده کشور را در بر داشت با رضایت دانش‌آموزان و مدیر و معلمان رو به رو شد و مسئولان امر خواستار اجرای این برنامه در یک روز از هر ماه شدند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول