اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

مرکز دفن زباله در اخترآباد ملارد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد از احداث مرکز دفن زباله در اخترآباد ملارد خبر داد.

مرکز دفن زباله در اخترآباد ملارد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی بیرانوند ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای صفادشت ملارد اظهار داشت: به منظور خدمات‌رسانی به مردم و همچنین توسعه بهداشت در این منطقه مرکز دفن زباله در اخترآباد ملارد راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با احداث این مرکز دفن زباله گامی اساسی در جهت کاهش آلودگی برداشته می‌شود و میزان رضایتمندی مردم نیز در این زمینه افزایش خواهد یافت.

فرماندار ملارد با تأکید بر اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی مشکلات حمل و نقل زباله در این شهرستان انجام شود افزود: اجرای طرح‌های تفکیک زباله در این شهرستان و آموزش‌های لازم به شهروندان باید ارائه شود.

فردی تصریح کرد: شهروندان باید با روش‌های تفکیک زباله آشنایی داشته باشند و اجرایی شدن این مهم نیازمند ارائه آموز‌ش‌های لازم از سوی کارشناسان است.

وی گفت: جدا کردن زباله‌های خشک و تر یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که شهروندان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

*تسریع در احداث و ساخت پروژه‌های در دست احداث صفادشت

فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود بر تسریع در احداث و ساخت پروژه‌های در دست احداث صفادشت تأکید کرد و ادامه داد: برای اینکه بتوانیم میزان خدمات‌رسانی را در منطقه صفادشت افزایش دهیم باید پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام رسانیده و پروژه‌های جدیدی را در این منطقه آغاز کنیم.

فردی با اشاره به درمانگاه شبانه‌روزی صفادشت اظهار داشت: این درمانگاه باید هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی گفت: توسعه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است چراکه با احداث این مراکز درمانی می‌توانیم مسیر توسعه‌ای سلامت را پیش برده و سلامت شهروندان را در حوزه بهداشت و درمان تضمین کنیم.

وی احداث دارالقرآن و سالن‌های ورزشی را نیز در روستاهای حریم شهر صفادشت مهم خواند و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات‌رسانی در روستاها نیز همانند شهرها شده و یکسان‌سازی در امر خدمات‌رسانی به طور کامل رعایت شود.

فرماندار ملارد با مهم برشمردن اجرای طرح‌ها در روستاها و یکسان‌سازی خدمات گفت: هنگامی که این خدمات به صورت یکسان در شهرها و روستاها باشد روستاییان کمتر به شهرها مهاجرت کرده و با این اقدام روند توسعه مهاجرت به شهرها را نیز کاهش می‌دهیم.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول