اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامسر:

جاده توریستی جواهرده حادثه‌ساز است/تولید 8 تن زباله در گردشگرپذیرترین منطقه

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: جاده اصلی و توریستی جواهرده با حجم بسیار بالای گردشگران، باریک بوده و موجب سوانح و مشکلات زیادی می‌شود.

جاده توریستی جواهرده حادثه‌ساز است/تولید 8 تن زباله در گردشگرپذیرترین منطقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، رستم زرودی فرماندار رامسر عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات منطقه ییلاقی جواهرده در فرمانداری رامسر گفت: جواهرده منطقه‌‌ای مشهور در ایران و بسیار پرطرفدار در بین ایرانیان است.

رستم زرودی در این جلسه که به منظور تعریض جاده اصلی جواهرده تشکیل شده بود، بیان کرد: از سوی منابع طبیعی شهرستان، زمینی به مساحت 2 هکتار در صیقل‌محله برای تعریض جاده جواهرده و تعریض جاده در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: جاده اصلی جواهرده با حجم بسیار بالای گردشگران، باریک بوده و موجب سوانح و مشکلات زیادی می‌شود.

امام جمعه رامسر در مورد لزوم جوابگویی به آیندگان گفت: اقداماتی که برای تعریض و هرگونه بهسازی در منطقه جواهرده صورت می‌گیرد باید آینده‌نگری در آن رعایت شود.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی ابراز داشت: این اقدامات باید با توجه به صلاح شهروندان بومی منطقه و نیز آبرو و حیثیت ملی این روستا در نظر گرفته شود.

دهیار جواهرده نیز اعلام کرد: با توجه به بازدید گردشگران ایرانی و خارجی از این منطقه باید این روستا به عنوان روستای ویژه گردشگری شناخته شود.

مظاهر عزیزی اظهار داشت: این روستا با 30 هزار جمعیت شناور در ایام پیک مسافر، زباله‌ای به میزان 8 تن را تولید که هزینه سنگینی را بر دهیاری متحمل می‌کند.

انتهای پیام/86024/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول