اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی منشاد به عنوان روستای هدف گردشگری

مجتمع توریستی تفریحی در منشاد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: بعد از تصویب روستای منشاد به عنوان روستای هدف گردشگری، کار ساخت مجتمع توریستی تفریحی در این روستا با ورود بخش خصوصی آغاز شد.

مجتمع توریستی تفریحی در منشاد ایجاد می‌شود

سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ توریستی تفریحی منشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت شش هکتار احداث می‌شود و شامل بخش‌های مختلف پیست اسب‌سواری و اسکیت، رصد ستارگان، آلاچیق و استراحتگاه، رستوران، سوئیت‌، سالن چند منظوره و... است.

عذرا فکری افزود: منشاد در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته به همین دلیل قابلیت جذب گردشگر را داراست، اما قبل از تلاش برای جذب گردشگر باید برای فراهم شدن زیرساخت‌ها تلاش کرد.

وی عنوان کرد: ساخت این مجتمع بزرگ به دلیل آنکه در منطقه کوهستانی صورت می‌گیرد، زمان‌بر و هزینه‌بر است به همین دلیل احداث آن فاز بندی شده است.

فکری خاطرنشان کرد: در فاز اول رستوران، پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی احداث می‌شود و در فازهای بعدی نیز استخر 2 هزار متری، سکوهای استراحتگاهی در کنار استخر، آلاچیق‌ها و خانه‌های ویلایی برای اقامت چند روزه مسافران، کافی‌شاپ و مجموعه ورزشی 10 هزار متری احداث می‌شود.

سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ توریستی تفریحی منشاد عنوان کرد: تاکنون 100 میلیون تومان هزینه شده اما سرمایه‌گذاری ما تا 2 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود و 2 میلیارد تومان نیز تسهیلات دریافت خواهیم کرد.

وی از تلاش‌ها و حمایت‌های دهیار منشاد و همراهی‌های میراث فرهنگی استان یزد برای کمک به ساخت این مجموعه بزرگ توریستی تفریحی قدردانی کرد و اذعان داشت: این مجتمع به طور قطع آینده خوبی را برای منشاد رقم خواهد زد.

انتهای پیام/‌2464/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول