اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال اعلام کرد

آغاز خط انتقال و تصفیه‌خانه همزمان با اجرای سد در سال 92

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از آغاز عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه و خط انتقال همزمان با ساخت سد در سال 92 خبر داد.

آغاز خط انتقال و تصفیه‌خانه همزمان با اجرای سد در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب خلخال با اشاره به اهمیت آب شرب برای این شهر از آغاز همزمان عملیات اجرایی تصفیه‌خانه و خط انتقال آب شرب خلخال از سد بفراجرد در سال 92 و آغاز عملیات انتقال آب رودخانه قزل‌اوزن به دشت خورش‌رستم خبر داد.

وی تامین آب شرب برای شهر خلخال را در آینده نزدیک از واجبات عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز روزانه شهر خلخال به آب بهداشتی و سالم از سال آینده عملیات اجرایی شبکه انتقال آب و تصفیه‌خانه شهر خلخال همزمان با ساخت سد آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که در حوزه تخصیص اعتبارات نیز این پروژه در اولویت باشد.

محمدی تمام سدهای در دست مطالعه و اجرا شدن آنها را خواستار شد و تصریح کرد: مخزن آب روستای اندبیل در حال ساخت است که پنج هزار متر مکعب ظرفیت داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: مخزن قازان‌داش و مخزن اسلام‌آباد شهر خلخال سه هزار متر مکعب ظرفیت داشته که برای ساخت و اتمام طرح تکمیل تصفیه‌خانه 22 میلیارد تومان و تکمیل خط انتقال و تکمیل مخزن‌ها 8 میلیارد تومان برآورد می‌شود که تامین و تخصیص این اعتبارات موجب تسهیل در روند آب شرب سالم برای شهر خلخال است و نزدیک به 50 هزار نفر شهروندان خلخالی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

همچنین فرماندار خلخال به اتفاق جمعی از مسئولان از مخزن در دست ساخت اندبیل بازدید کردند.

انتهای پیام/62008/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول