اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع آب کهگیلویه:

طرح تأمین درازمدت آب کهگیلویه و چرام نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب کهگیلویه گفت: طرح تأمین درازمدت آب شرب و صنعتی شهرهای دهدشت، سوق، لنده، چرام و روستاهای مسیر از طریق سد کوثر به تصویب نهایی وزارت نیرو رسید.

طرح تأمین درازمدت آب کهگیلویه و چرام نهایی شد

علی آران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: طرح تأمین دراز مدت آب شرب و صنعتی شهرهای دهدشت، سوق، لنده، چرام و روستاهای مسیر از طریق سد کوثر به تصویب نهایی وزارت نیرو رسید.

رئیس اداره منابع آب کهگیلویه گفت: این طرح در حال حاضر برای اخذ کد اجرایی و گذراندن مراحل نهایی در حال طی مراحل قانونی می‌باشد.

آران افزود: این طرح از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که متأسفانه تاکنون محقق نشده بود.

رئیس اداره منابع آب شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که این طرح پس از انجام مطالعات توسط شرکت آب منطقه‌ای و با پی‌گیری مدیران و همچنین نماینده این شهرستان در مجلس، مراحل اخذ تخصیص آب از سد کوثر با موفقیت به انجام رسید.

وی بیان داشت: در این طرح تخصیص آب شرب به میزان 16 میلیون متر مکعب در سال و نیز 15 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز صنعت برای افق 1410 به تصویب نهایی رسیده است.

آران با بیان این‌که عملیات اجرایی این پروژه از سال 92 آغاز خواهد شد گفت: اجرای این پروژه مهم و حیاتی نقش اساسی در رفع مشکلات پیش روی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام در حوزه آب دارد.

وی خاطرنشان کرد: برآورد اولیه این طرح 78 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات هرچه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری ار این طرح ملی باشیم.

انتهای پیام/2571/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول