اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای استان بوشهر:

150 میلیارد تومان برای تکمیل طرح فاضلاب بوشهر نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای استان بوشهر گفت: تاکنون 47 میلیارد تومان صرف این طرح شده است که برای تکمیل آن به 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

150 میلیارد تومان برای تکمیل طرح فاضلاب بوشهر نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن درفشان صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: برای طرح فاضلاب دیلم تاکنون 17 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن به 50 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی پیشرفت طرح فاضلاب بوشهر را 65 درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون 47 میلیارد تومان صرف این طرح شده است که برای تکمیل آن به 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: هم‌اینک در چهار محله شمالی، جنوبی، بهمنی، سنگی و صلح‌آباد طرح فاضلاب اجرا نشده است و از 280 کیلومتر خطوط فرعی 125 کیلومتر آن هنوز اجرا نشده است.

درفشان اضافه کرد: امسال به دلیل مشکلات اعتباری طرح به کندی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر 15 هزار مترمکعب است گفت: وجود زه آب و ایجاد کانال‌های زهکشی و آب‌های سطحی هم‌اینک 30 هزار مترمکعب فاضلاب به تصفیه‌خانه منتقل می‌شود که این تصفیه‌خانه جوابگوی این میزان فاضلاب نیست.

این مقام مسئول افزود: طرح مطالعات طرح ارتقای تصفیه‌خانه بوشهر در دست اجراست که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

درفشان بیان کرد: در شهر بوشهر 28 هزار مشترک، گناوه 3 هزار و در دیلم یک‌هزار مشترک فاضلاب وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اعتبار مصوب ادامه طرح فاضلاب بوشهر 7 میلیارد تومان، گناوه 2.5 میلیارد تومان و دیلم 1.5 میلیارد تومان است که تاکنون 30 درصد طرح فاضلاب بوشهر تخصیص یافته است و به مابقی شهرها نیز تاکنون اعتباری ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/66006/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول