اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

تولید 13 میلیون تن گندم نیازی به ارز ندارد/ مجلس پیگیر جدی مشکلات مردم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی، انرژی و آب مجلس شورای اسلامی گفت: برای تولید سالانه 13 میلیون تن گندم نیازی به ارز ندارد بلکه تنها پشتوانه می‌خواهد.

تولید 13 میلیون تن گندم نیازی به ارز ندارد/ مجلس پیگیر جدی مشکلات مردم

حسین نیازآذری در حاشیه نشست هم‌اندیشی جامعه اصناف شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل از حضور پرشکوه بازاریان متدین انقلابی و وفادار به نظام در ایام محرم تشکر کرد و بیان داشت: این روزها به لحاظ شرایط سخت اقتصادی دسیسه‌های فراوانی را علیه نظام همچون تحمیل جنگ هشت ساله و جنگ نرم شاهد بودیم اما هنوز نتوانستند موفق شوند.

وی اذعان داشت: با همت جوانان پاک سرشت و مادران پاک‌دامن و مردان غیور توانستیم از جنگ فرهنگی عبور کرده و مطمئن هستیم که تحریم اقتصادی را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون‌رفت از شرایط فعلی نظام، این جلسات هم‌اندیشی می‌تواند پشتوانه‌ای برای نظام بوده و سبب آبرومندی بازار شود.

وی تصریح کرد: نقش و خدمات بازاریان به‌ویژه بازاریان درباره بازسازی کشور در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بوده است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری طی دو سال اخیر دغدغه خود را درباره اقتصاد کشور با هوشمندی مطرح کرده و با نامگذاری سال‌ها در صدد رفع مشکل اقتصادی بود که ما گوش شنوا نداشتیم و هوشیار نبودیم ،در حالی که باید در راستای منویات رهبر با حساسیت با این موضوعات برخورد می‌کردیم.

نیازآذری تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی می‌تواند به تولید داخلی و ملی کشور کمک کند و نقش اصناف، مجامع، تامین اجتماعی و قوه قضائیه در این امر بسیار تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون کشاورزی، انرژی و آب مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به تولید داخلی است، برای تولید سالانه 13 میلیون تن گندم نیازی به ارز ندارد بلکه تنها پشتوانه می‌خواهد.

وی تصریح کرد: وجود پروژه ملی و بین‌المللی مرغ‌لاین بابلکنار که قادر است 90 درصد نیاز کشور برای تامین اجداد جوجه‌های یک روزه که سالانه یک میلیون و800 هزار تن است را برطرف کند و در صورت حمایت، گذشته از تامین داخلی قادر خواهیم بود آن را صادر کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در صورت حمایت از کشاورزان و دامداران قادر خواهیم بود در زمینه تولید گوشت قرمز، برنج، مرکبات و تامین پروتئین کشور به خودکفایی برسیم و به این مسئله در قانون هدفمندی یارانه، برنامه چشم‌انداز 20 ساله و پنج ساله کشور توجه شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، انرژی و آب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید قدر بازاریان را بدانند و مجلس نیز پیگیر مشکلات بازاریان و مردم بوده و دولت برای برون‌رفت از این شرایط برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

انتهای پیام/86009/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول