اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس

مامور قلابی در اردبیل دستگیر شد

خبرگزاری فارس: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل یک مامور قلابی دستگیر شد.

مامور قلابی در اردبیل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مردی 20 ساله که با معرفی خود به عنوان مامور اداره آب و فاضلاب به صورت غیرقانونی وارد منازل شهروندان شده بود با اقدام به موقع ماموران عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اردبیل دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

بر اساس این گزارش یکی از روش‌هایی که هنجارشکنان برای نیل به اهداف شوم خود برگزیده و به علت ناآگاهی خانواده‌ها و شهروندان در پاره‌ای موارد نیز موفق به انجام نیات پلید خود شده‌اند استفاده از عناوین ماموران ادارات مختلف دولتی است.

این افراد با شناسایی سوژه خود با عنوان ماموران ادارات برق، آب، گاز، تلفن و پلیس وارد منازل مردم شده و دست به سرقت و یا اعمال غیراخلاقی می‌زنند.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل از شهروندان خواسته است قبل از شناسایی کامل از ورود افراد متفرقه و ناشناس با هر عنوان به منزل جلوگیری کرده و در صورت ضرورت از پلیس کمک بگیرند.

بر اساس این گزارش، تمام ماموران دولتی دارای کارت شناسایی بوده و موظف هستند در قبال درخواست شهروندان آن را ارائه کنند و در صورت خودداری افراد مشکوک مردم باید از ورود آنها به داخل منازل جلوگیری کرده و مراتب را به پلیس با تلفن 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول