اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد

دستگیری سارقان خودرو در رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از کشف دو خودروی سرقتی و دستگیری سارقان آنها در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان خودرو در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی در جلسه پلیس این شهرستان با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی سرقتی پژو پارس و پراید در رودبار، اظهار کرد: گروه عملیاتی ایستگاه بازرسی لوشان در پارک ساحلی منجیل به هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو پارس با دو سرنشین مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن متوجه سرقتی بودن این خودرو از استان تهران شدند.

این مسئول با بیان اینکه هر دو سرنشین این خودرو توسط پلیس دستگیر شدند، ابراز کرد: به دنبال وقوع یک فقره تصادف خسارتی در آزاد راه رشت‌ـقزوین بین خودروهای پژو 405 و پراید که منجر به فرار خودروی پراید شد، گروه‌های عملیاتی پلیس متوقف کردن این خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته صمدی، این خودرو با تلاش گروه‌های عملیاتی پلیس رودبار متوقف و پس از دستگیری راننده آن، از داخل این خودرو دو عدد گواهینامه به نام‌های مختلف و همچنین یک عدد پلاک خودرو کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه سارقان هر دو خودرو با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم رودبار خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در انجام ماموریت‌های خود یاری کنند.

انتهای پیام/84001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول