اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 16 سارق در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 16 سارق و کشف 51 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 16 سارق در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف استان قزوین، با تشکیل کارگروه‌های ویژه، موضوع در دستور کار پلیس این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران انتظامی شهرستان البرز موفق شدند دو سارق سیم برق را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 9 فقره سرقت سیم برق معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 14 قزوین نیز دو سارق سیم برق دستگیر و شش مورد از این نوع سرقت کشف شد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: همچنین مأموران کلانتری 13 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف پنج فقره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند. دستگیری دو سارق و کشف چهار فقره سرقت سیم برق در شهرستان آبیک از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 12 قزوین با دستگیری یک سارق موفق به کشف هفت فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن شدند.

جعفری‌نسب ادامه داد: مأموران کلانتری 17 قزوین نیز یک سارق داخل خودرو را دستگیری که متهم به ارتکاب پنج مورد سرقت معترف شده است.

این مسئول همچنین از دستگیری یک سارق دوچرخه توسط مأموران کلانتری 12 قزوین خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده به ارتکاب شش مورد سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: در شهرستان تاکستان نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری دو سارق موفق به کشف دو مورد سرقت منزل و دو فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان شدند.با تلاش مأموران کلانتری 14 قزوین نیز یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر که متهم به دو مورد از این نوع سرقت اعتراف کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 17 قزوین با دستگیری یک سارق، دو مورد سرقت انباری را در این شهرستان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه یادآور شد: همچنین دستگیری دو سارق موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران کلانتری اقبالیه قزوین از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

انتهای پیام/2667/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول