اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

افزایش 54 درصدی دستگیری‌ها با اجرای طرح پلیس محله‌محور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در طی سه ماه گذشته 54 درصد دستگیری در محلات با طرح محله‌محور پلیس نسبت به مدت مشابه سه ماه قبل افزایش یافته است.

افزایش 54 درصدی دستگیری‌ها با اجرای طرح پلیس محله‌محور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن یاردوستی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح امنیت محله محور در اصفهان اظهار کرد: پس از شناسایی معتمدان محلات شماره تماس‌هایی در اختیار این افراد قرار داده شده است که مسائل و مشکلات محلات را به پلیس گزارش دهند.

وی افزود: بسیاری از ساماندهی وضعیت محلات و شناسایی افراد خلاف کار توسط همین افراد معتمد محلات و مساجد صورت گرفته و موجب دستگیری این افراد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: طرح پلیس محله محور در اصفهان به مدت دو ماه است به صورت رسمی اجرا و با موفقیت همراه بوده است.

* افزایش 54 درصدی دستگیری‌ها با طرح محله محور

وی ادامه داد: در طی سه ماه گذشته 54 درصد دستگیری در محلات با طرح محله محور پلیس نسبت به مدت مشابه سه ماه قبل افزایش یافته است.

یاردوستی با تاکید به اینکه پلیس محله‌محور برای پاک‌سازی محلات و مجرمان تحت تعقیب گذاشته شده است، گفت: با هماهنگی پلیس، دستگاه قضا و معتمدان محلات در ساعتی خاص طرح پاک‌سازی مجرمان از محلات اجرا می‌شود.

وی با تاکید به اینکه در طرح محله محوری پلیس امنیت مدارس مد نظر قرار گرفته است، افزود: در نشستی که با مسئولان حراست مدارس داشتیم، بحث آزار و اذیت نوامیس و گزارشات افراد مشکوک در نزدیکی مدارس مطرح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در نزدیکی تمامی مدارس نیروهای پلیس موقع تعطیلی مدارس برای برقرار امنیت مستقر هستند.

وی همچنین به امنیت پارک‌ها اشاره کرد و افزود: یگان‌های امدادی مسئولیت گشت‌زنی در پارک‌ها و مسئولیت گزارشات و شناسایی خرده فروشان مواد مخدر را دارند.

* استقرار گروه موتورسوار پلیس در بالای کوه صفه

یاردوستی نمونه برقراری نظم و امنیت پلیس را در پارک صفه دانست که به دلیل گزارشات موارد خلاف شرع در بالای کوه گروهی پلیس موتورسوار مستقر و برای عملیات آمادگی دارند.

وی ادامه داد: در سه ماهه گذشته 62 درصد از مجرمان سارق و خاص دستگیر و 56 درصد معتادان و قاچاقچیان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به کشفیات مواد مخدر در این مدت سه ماهه اشاره کرد و گفت: در این مدت 264 درصد افزایش کشفیات انواع مواد مخدر در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه داشته‌ایم.

* حذف کارتن خوابان از شهر اصفهان

وی تاکید کرد: معتادان کارتن‌خواب و بی‌خانمانی که چهره شهر را بی‌نظم می‌کنند توسط پلیس جمع‌آوری و به کمپ قلعه شور تحویل داده می‌شوند.

یاردوستی همچنین از طرح ساعت‌های خلأ در اصفهان خبر داد و گفت: در 20 تا 30 نقطه شهر نیروهای پلیس مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: گشت در ساعت‌های خلأ در اصفهان جدای از گشت‌زنی در محلات است.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول