اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد خبر داد

کاهش 20 درصدی قیمت پوشاک در بازار مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: قیمت پوشاک در مشهد کاهشی 20 درصدی یافته است.

کاهش 20 درصدی قیمت پوشاک در بازار مشهد

مهدی لسان‌طوسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: معمولاً در ایام محرم بازار با رکود مواجه است اما امسال نسبت به سال گذشته رکود بازار بیشتر است که علت آن بحث ارز و ممنوعیت ورود کالا به داخل کشور است.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد افزود: باید در ارتباط با ممنوعیت ورود کالاها به داخل کشور ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی انجام شود تا کالاهای مورد نیاز تولیدکننده داخلی مانند مواد اولیه و نیز برخی از اجناسی که باید وارد شوند این ممنوعیت از آنها سلب شود.

لسان‌طوسی با اشاره به کیفیت بالای تولیدات داخلی خاطر نشان کرد: در بحث پوشاک کشور ترکیه مطرح است در صورتی‌که کیفیت کالای تولیدی داخل از ترکیه بهتر است و این امر سبب شده تا تولیدکننده داخلی کالای خود را با برند خارجی بفروشد.

وی تاکید کرد: باید دولت از تولیدکننده حمایت کند و برندسازی و تبلیغات نیز انجام شود تا این مشکل برطرف شود.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد یادآور شد: در کشور بعد از تهران پوشاک مشهد تولیدات خوبی دارد و در گذشته کالای خود را به سایر شهرهای کشور صادر می‌کرد؛ اما در حال حاضر با وجود کیفیت بالا به‌دلیل فقدان حمایت و مواد اولیه است، تولیدات کاهش پیدا کرده است.

لسان‌طوسی عنوان کرد: این مسئله در مقطعی سبب افزایش 20 درصدی قیمت‌ها نیز شد.

وی در ارتباط با کاهش قیمت ارز در بازار و قیمت پوشاک اظهار کرد: متاسفانه در پی افزایش قیمت ارز، قیمت اجناس نیز افزایش می‌یابد؛ اما با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها کاهش چندانی پیدا نمی‌کند زیرا تعدادی با ارز گران کالای مورد نظر را خریداری کرده‌اند و نمی‌توانند به سرعت قیمت خود را کاهش دهند.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد تاکید کرد: قیمت پوشاک با توجه به تغییر فصل تغییر می‌کند و در حال حاضر با رکود بازار و گذشت زمان از تغییر فصل قیمت پوشاک نسبت به ابتدای مهر ماه 20 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول