اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر:

توزیع لباس کهنه بین زلزله‌زدگان کذب محض است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر ضمن کذب خواندن توزیع لباس کهنه بین زلزله‌زدگان، از ارائه خدمات به بیش از 15 هزار زلزله‌زده روستایی توسط این جمعیت خبر داد.

توزیع لباس کهنه بین زلزله‌زدگان کذب محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، فیض‌اله محمدیان پیش‌ازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: پس از وقوع زلزله اخیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان با مشارکت و همراهی ستادهای معین هلال‌احمر تمام اهالی روستاهای آسیب‌دیده از زلزله را زیرپوشش قرار داد.

وی تصریح کرد: در این رابطه مایحتاج ضروری و امکانات لازم اعم از چادر، خوراک، پتو و سایر نیازهای عمومی آنها را نیز تا امروز تأمین کرده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر گفت: جیره یک‌ماهه اول و دوم شامل نیازهای ضروری مثل برنج، قند، چای، کنسرو و حبوبات میان خانواده‌های روستایی توزیع کامل شده است.

محمدیان افزود: به منظور در امان ماندن از سرمای شبانه فصل پاییز هم‌اکنون به همه روستاییان که دارای دفترچه از سوی جمعیت هلال‌احمر هستند کیسه خواب، لباس گرم، کلاه، دستکش و سایر اقلامی که نیاز آنها باشد، اهدا شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهر در پاسخ به اینکه چه کمک‌های خارجی به مناطق زلزله‌زده اهر شده است، گفت: تنها مساعدت خارجی، کمک کشور جمهوری آذربایجان شامل چای، قند، آبمیوه و آب معدنی بوده که در روستاهای زلزله‌زده توزیع شده است.

وی در ادامه به اظهارنظرهای غیرکارشناسی برخی افراد غیرمسئول نیز واکنش نشان داد و افزود: برخی افراد گفته‌اند که لباس‌های کهنه در بین روستاییان زلزله‌زده توزیع شده است که با تکذیب اینگونه جوسازی‌های مغرضانه باید اعلام کنم، تمام البسه و اقلام توزیعی ویژه زمستان از سوی این جمعیت نو بوده و هیچ‌گونه لباس دست دومی در منطقه توزیع نشده است. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول