اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

476 نازل سوخت در کهگیلویه و بویراحمد مورد آزمون قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازرسی کارشناسان اداره‌کل از جایگاه‌های سوخت در هشت ماه اول سال 476 نازل سوخت مورد آزمون قرار گرفتند.

476 نازل سوخت در کهگیلویه و بویراحمد مورد آزمون قرار گرفتند

محمد محمدی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره‌کل از جایگاه‌های سوخت در هشت ماه نخست سال جاری 476 نازل سوخت مورد آزمون قرار گرفتند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع 476 نازلی که مورد آزمون قرار گرفته‌اند تعداد 470 مورد در آزمون قبول و شش نازل دیگر در این آزمون مردود شدند.

محمدی تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلی بعضی از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی این استان موجب نارضایتی مردم و ایجاد صف‌های طویل در سایر جایگاه‌های سوخت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (پمپ بنزین) حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن 1517 به اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

انتهای پیام/2571/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول