اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس جدید هیئت اسکیت کردستان:

پیست استاندارد و ‌حرفه‌ای اسکیت در سنندج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت کردستان گفت: قصد داریم در آینده‌ای نزدیک پیست استاندارد و تمام حرفه‌ای مختص این ورزش را در مرکز استان راه‌اندازی کنیم.

پیست استاندارد و ‌حرفه‌ای اسکیت در سنندج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رأی‌ ‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیئت کردستان با حضور سرپرست موقت هیئت و تنها نامزد این پست برگزار و شهریار رحیمی با کسب 15 رأی از مجموع همین تعداد برای چهار سال به ریاست هیئت اسکیت کردستان انتخاب شد.

شهریار رحیمی پنج‌شنبه شب در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت اسکیت کردستان در سخنانی با اشاره به ظرفیت بالا و استعدادهای بالقوه این ورزش در استان کردستان، گفت: به منظور پیشرفت بیشتر این ورزش در سطح استان احداث پیست مجهزی را در منطقه آبیدر و یا جاده ساحلی سنندج در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه هیئت اسکیت کردستان سه برنامه مهم را به عنوان اولویت‌های کاری خود قرار داده است، پر کردن خلاء‌ها و کمبودها در ورزش اسکیت کردستان را به عنوان هدف بزرگ خود نام برد و اضافه کرد: بالا بردن سطح علمی روسای هیئت‌های شهرستان‌ها، مربیان، داوران و بازیکنان از جمله اهداف این برنامه ‌است.

این مسئول برقراری ارتباط صمیمانه وهمکاری با پیشکسوتان در راستای استفاده از تجارب آنها و همچنین ادامه راه و مسیر مدیریت قبلی با برطرف کردن کاستی‌ها را دو برنامه دیگر خود عنوان کرد.

رحیمی همچنین از تلاش هیئت کردستان برای تشکیل یک تیم نیرومند و حضور در لیگ برتر اسکیت از طریق جذب حمایت‌کننده‌های مالی و برگزاری اردوی تیم ملی در آینده خبر داد.

رئیس هیئت اسکیت کردستان با اشاره به اقدامات خود در زمان سرپرستی این نهاد به واگذاری یک قطعه زمین به هرکدام از هیئت‌ها در تمام شهرستان‌های استان، فعال‌سازی کمیته‌های اسکیت استان و برگزاری مسابقات در ماده‌های مختلف ورزش اسکیت در سه رده سنی از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های ورزش اسکیت در ماده‌های مختلف در استان خواستار توجه بیشتر فدراسیون برای رشد و بالندگی این ورزش در کردستان شد.

گفتنی است کیوان احمدی دیگر نامزد ریاست هیئت اسکیت پیش از آغاز جلسه انصراف داده و در انتخابات شرکت نکرده بود.

انتهای پیام/‌79008/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول