اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان:

برای حمایت مالی از تیم فوتسال بانوان تصمیم نهایی اتخاذ نشده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: هیئت فوتبال استان اصفهان هنوز تصمیم نهایی خود را برای حمایت و اسپانسری مالی از تیم لیگ برتری فوتسال بانوان نگرفته است.

برای حمایت مالی از تیم فوتسال بانوان تصمیم نهایی اتخاذ نشده است

علیرضا جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا روز گذشته فرصت داشتیم برای شرکت در لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کنیم و با توجه به سهمیه فصل گذشته تیم ما در بین تیم‌های شرکت‌کننده وجود دارد.

وی ادامه داد: تیمداری در لیگ برتر فوتسال به لحاظ هزینه‌‌هایی که به هیئت تحمیل می‌کند، در توان هیئت فوتبال استان اصفهان نیست.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در این باره هنوز گرفته نشده است، تاکید کرد: برای حمایت از تیم فوتسال بانوان اصفهان و از دست‌نرفتن سهمیه، رایزنی‌هایی برای جذب اسپانسر صورت‌گرفته که تاکنون نتیجه نداده است.

به گزارش فارس، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته با حضور نمایندگان 12 تیم برگزار شد و قرار است این رقابت‌ها از 30 آذر آغاز شود.

فصل گذشته تیم فولاد ماهان در این مسابقات حضور داشت که پس از انحلال تیم‌های فوتسال آقایان، تیم فوتسال بانوان نیز منحل شد.

هیئت خراسان‌رضوی، هیئت نوشهر، پرسپولیس، تربیت‌بدنی شهریار، تربیت‌بدنی فسا، ملی حفاری اهواز، صنعت نفت آبادان، کاسپین، هیرسای ورزش، داماش گیلان، هرمزگان تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ هستند و تیم اصفهان نیز در بین تیم‌های

شرکت‌کننده حضور دارد.

انتهای پیام/63001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول