اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان:

خواص اگر به‎حق اعلام موضع نکنند سر امام حسین (ع) بالای نیزه می‎رود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: اگر اکنون وقت موضع باشد و خواص جامعه به‎حق اعلام موضع نکنند سر امام حسین (ع) بالای نیزه می‎رود بنابراین باید به‎ هنگام عمل کرد تا جلوی فتنه‎ها گرفته شود.

خواص اگر به‎حق اعلام موضع نکنند سر امام حسین (ع) بالای نیزه می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام یدالله غلامی بعدازظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: در عاشورای سال 1388 جبهه عدل و باطل وجود داشت و همواره باید ببینیم در کجا باید بایستیم اما متاسفانه شاهد بودیم که در عاشورای سال 1388 به عزاداران حسینی حمله شد، پرچم‎های عزا سوزانیده شد و برای همه ما روسیاهی باقی گذاشت.

وی اضافه کرد: در روز عاشورا همان روزی که بنی‎امیه، امام حسین‌(ع) را به شهادت رساندند در داخل کشور عده‎ای هورا کشیدند و کف زدند و یکی از خواص، به جای اینکه فتنه را محکوم کند از دو طرف خواست تا از این کار دست بردارند.

هیچگاه بی‎تفاوت‎ها نفع‎شان به جبهه حق نرسیده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه در عاشورای سال 1388 دو جبهه حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفتند متذکر شد: باید به موقع اعلام موضع کرد و همواره باید بدانیم در تقابل حق و باطل در جبهه حق بایستیم چراکه هیچ وقت بی‎تفاوت‎ها نفع‌شان به جبهه حق نرسیده است.

غلامی تاکید کرد: بی‎تفاوت‎ها تیزکننده شمشیر جبهه باطل بودند، درست است که از واقعه عاشورا سال‎های متمادی گذشته اما انسان‎هایی بودند که امام حسین‌(ع) را کشتند برخی از خواص نیز حالات انقلابی‎گری‌شان را پتک می‎کنند و می‎گویند که چه کارها برای این نظام کرده‎اند اما باید از آنها بپرسیم الان چه می‎کنید؟! شمر هم جانباز کربلا بود لذا اینها درس‎ها و عبرت‎های کربلاست که باید به درستی بیان شود.

وی یادآور شد: سخن مهم و اساسی کربلا که امروز باید به آن پرداخته شود این است که چرا امام حسین را مسلمانان کشتند، امامی که گناه و جرمی را مرتکب نشده بود لذا می‎بینیم که در میان امت اسلام یک براندازی صورت گرفت براندازی امامت و ولایت، براندازی مدیریت الهی جامعه و عترت پیامبر از جایگاه اصلی خودش که این دست‎های برانداز در زیارت عاشورا نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

دست‎های تصمیم‎ساز برای براندازی نظام را برای اینکه حریم دارند نمی‎توان نام برد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه در زیارت عاشورا مراحل مختلف براندازی نظام اسلامی پیامبر‌(ص) بازگو شده است عنوان کرد: پنج مرحله شکل گرفت و در این زیارت پنج گروه قاتلان امام حسین‌(ع) معرفی می‎شوند که تنها به نام بردن یک گروه بسنده شده است، لعن بر گروهی که با ولی خدا مخالفت کردند، لعن بر گروهی که امام حسین را کشتند، لعن بر افرادی که مقدمات را فراهم کردند و کسانی که عترت را از جایگاه و مقام‎شان کنار گذاشتند نیز لعن می‎شوند و از آنها اسم برده نمی‎شود فقط یک گروه را در مرحله براندازی اسم می‎برند که یزید و عمربن سعد بود.

غلامی با تاکید بر اینکه براندازان یا دیده نمی‎شوند و یا همیشه در حوادث سنگین مثل کربلا دست‎های برانداز و تصمیم‎ساز پشت پرده هستند متذکر شد: آنهایی که در کف خیابان‎ها هستند را می‎توان دید اما عوامل پشت پرده را نمی‎توان مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز در وضعیت فعلی جامعه کسانی که درصدد براندازی نظام اسلامی هستند دست‎های تصمیم‎ساز برای براندازی یا پشت پرده‎اند که دیده نمی‎شوند و یا اگر دیده شوند، نمی‎توان اسم‌شان را برد برای اینکه حریم دارند و جامعه دچار اختلاف می‎شود و باید مصالح جامعه را حفظ کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان در پایان اظهار داشت: مطالبه عزاداران باید این باشد که چرا امام حسین کشته شد و این درس‎ها می‎تواند عاشورا را تا ابد زنده کند.

انتهای پیام/2307/ل/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول