اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 33 شهید محمد‌آباد زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: در فضایی آکنده از معنویت، پنجمین یادواره 33 شهید محمد‌آباد زرند در حسینیه امام حسین (ع) برگزار شد.

یادواره 33 شهید محمد‌آباد زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند شامگاه پنج‌شنبه در این آیین با بیان اینکه تمام عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا گرانقدر است، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ما، وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.

وی افزود: با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایت‌مداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین پیام شهدا است.

کرمی‌پور عنوان کرد: شهدای والامقام نیز با تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و هر آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا است.

برگزاری یادواره شهدای روستای شاهم‌آباد انار

یادواره شهدای روستای شاهم‌آباد انار با حضور خانوادهای شهدا و اقشار مختلف مردم این منطقه در مسجد این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه انار در این آیین به نقش و جایگاه شهید و شهادت پرداخت و گفت: شهادت بهترین راه همه انبیای است.

وی بیان داشت: شهید هرگز نمی‌میرد و شهدای ما بهترین راه را انتخاب کردند، همانگونه که ائمه معصومین (ع) شهادت را افتخار می‌دانستند.

ابراهیمی عنوان کرد: شهدا رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن حفظ حراست از ارزش‌ها و دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سد محکمی در برابر حیله‌ها و فتنه‌ها‌ی دشمنان اسلام و انقلاب دانست و گفت: اگر بخواهیم در آینده هم در مقابل کینه‌ها و دشمنی‌های تمام نشدنی استکبار جهانی بیمه شویم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/80017/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول