اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری انجام شد

اهدای 94 واحد خون از سوی داوطلبان هلال‌احمر فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس از اهدای 94 واحد خون توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

اهدای 94 واحد خون از سوی داوطلبان هلال‌احمر فردوس

سیدحسین لاژوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر بسیار گسترده و داوطلبان و امدادگران پرتلاش همواره در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

وی کمک به نیازمندان را امری ضروری دانست و گفت: امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر فردوس سال گذشته نیز 84 واحد خون به نیازمندان اهداء کردند که در هشت ماهه سال جاری این میزان به 94 واحد خون افزایش یافته است.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس اهدای خون را اهدای زندگی به بیماران نیازمند دانست و افزود: اعضای جمعیت هلال‌احمر فردوس به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان با نیت سلامتی بیماران نیازمند خون خود را اهداء کردند.

آموزش مهارت‌های داوطلبی به 627 نفر در فردوس

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس با اشاره به اینکه فراگیری آموزش‌های امداد و نجات برای همه افراد جامعه ضروری است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 627 نفر از اعضای هلال احمر این شهرستان در قالب 31 کلاس آموزشی، دوره‌‌های امدادی و مهارت‌‌های داوطلبی را فرا گرفته‌اند.

لاژوردی تعداد اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس در سه گروه امدادگران، جوانان و داوطلبان را 6 هزار و 400 نفر اعلام کرد و یادآور شد: بیش از 70 درصد اعضای هلال‌احمر این شهرستان آموزش‌های مقدماتی و بیش از 20 درصد نیز دوره‌های تکمیلی امداد را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول