اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه زیربنایی و شهرسازی

طرح انتزاع گرجی محله از رستمکلا بهشهر رأی نیاورد

خبرگزاری فارس: در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان مازندران طرح انتزاع گرجی محله از رستمکلا بهشهر رأی نیاورد.

طرح انتزاع گرجی محله از رستمکلا بهشهر رأی نیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در جلسه عصر امروز کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان مازندران با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و شهرداران چند شهر مازندران با دستور کار ایجاد کانال واحد برای انتقال سیم‌های برق، مخابرات، لوله‌‌های آب و گاز شروع شد که اجرای این طرح به تایید همه حاضران در جلسه رسید.

در ادامه معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اگر اجرای این طرح پس از کارشناسی‌های انجام شده به تایید رسید، برای اجرای کار نیز باید مدیران دستگاه‌های مرتبط اجرای طرح را قبول کنند.

سید عیسی هاشمی ادامه داد: اجرای کانال واحد در شهرهای استان مازندران باید پس از تایید مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابلیت اجرایی پیدا کند.

دیگر دستور جلسه طرح انتزاع روستای اسلام‌آباد از حریم شهر سورک بود که به علت عدم حضور مسئولان شهر سورک و دهیاران مقرر شد این طرح در جلسه بعدی در دستور کار قرار گیرد.

دستور دیگر جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی مازندران درخواست انتزاع شهر رستمکلا از روستای گرجی محله بود که با وجود توافق مسئولان شهری رستمکلا و مسئولان روستایی گرجی محله و فرماندار بهشهر این طرح مورد موافقت اعضای کارگروه واقع نشد.

معاون عمرانی مازندران در این جلسه خواستار توزیع از دهیار روستای گرجی محله برای درخواست انتزاع شد که سیدمهدی مصطفوی با اشاره به جمعیت 7 هزار نفری این روستا بیان داشت: با وجود جمعیت زیاد در این منطقه و مشخص نبودن وضعیت جغرافیای دقیق امکان ارائه خدمات مطلوب به مردم امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: از سال 85 رستمکلا تبدیل به شهر شد و از آن زمان تاکنون پروانه‌هایی که در بافت روستایی صادر می‌شد هزینه‌های دریافتی از مردم برای صدور پروانه ریالی در این روستا استفاده نشد.

در ادامه این جلسه فرماندار بهشهر نیز گفت: برای بررسی انتزاع رستمکلا از گرجی محله حدود 2 سال تحقیق و تفحص شد و مردم این دو نقطه از بهشهر نیز بر انتزاع و تفکیک این منطقه تاکید دارند.

معاون عمرانی مازندران از توضیحات ارائه شده دهیار و فرماندار بهشهر برای انتزاع روستای گرجی محله از رستمکلا قانع نشد.

در پایان این جلسه برای انتزاع رستمکلا از گرجی محله به رأی گذاشته شد که بیشتر قاطع افراد جلسه به درخواست مسئولان بهشهری رأی ندادند.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول