اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید از اجرای طرح‌های عمرانی

وزیر راه و شهرسازی وارد بجنورد شد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی در بخش راه و مسکن مهر خراسان شمالی وارد بجنورد شد.

وزیر راه و شهرسازی وارد بجنورد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی نیکزاد صبح امروز وارد فرودگاه مرکز خراسان شمالی شده و بلافاصله به شهرک گلستان بجنورد که بزرگ‌ترین سایت مسکن مهر استان است، عزیمت کرد.

براساس برنامه قرار است تا وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدیدها اجرای کنار گذر شمالی و توسعه فرودگاه بجنورد و باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان را مورد بازدید قرار دهد.

بازدید از روند تجهیز کارگاه پروژه راه‌آهن در سمت قارق در شرق مرکز استان از محوری‌ترین برنامه‌های سفر یکروزه نیکزاد به استان به شمار می‌رود.

وی قرار است تا در نشست شورای مسکن و حمل و نقل خراسان شمالی نیز شرکت کرده و مثل دوره‌های قبل مشکلات این پروژه‌ها را بررسی و دستورات لازم را برای تسریع در اجرای آن‌ها صادر کند.

به گزارش فارس، 35 پروژه در قالب طرح‌های مهر ماندگار برای خراسان شمالی مصوب شده که بخش عمده‌ای از این تعهدات مربوط به راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول