اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری راه و شهرسازی مازندران خبر داد

تهیه 22 طرح جامع در شهرهای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بررسی و مطالعات تهیه 22 طرح توسعه و عمران (جامع) در شهرهای استان مازندران توسط این مدیریت خبر داد.

تهیه 22 طرح جامع در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علی ثباتی افزود: این مدیریت در حال حاضر اقدامات وسیع و گسترده‌ای را درباره طراحی و تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی در شهرهای استان در دست تهیه دارد.

ثباتی در ادامه تصریح کرد: شهرهای ساری، نکا، کلاردشت و گلوگاه از جمله شهرهایی است که طرح توسعه و عمران (جامع) آنها در دست تهیه بوده که در این میان طرح جامع شهر نکا تصویب و ابلاغ شده است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: تعیین کاربری‎ها، نحوه استفاده از اراضی، تعیین محدوده و حریم شهر، سطوح خدمات عمومی شهر، تعیین میزان تراکم جمعیت، تراکم ساختمانی و تنظیم و تعیین شبکه معابر اصلی شهری از دیگر اهداف تهیه طرح‌های جامع تفصیلی است.

ثباتی در پایان درباره دیگر اقدامات در دست اجرای این مدیریت اظهار داشت: در حال حاضر طراحی شهری شهرهای سادات‌شهر، نوشهر، آمل و بابل نیز توسط این مدیریت در دست تهیه است.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول