اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد

آغاز مطالعات جاده کنارگذر شاهرود در منطقه الموت

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز مطالعات جاده کنارگذر رودخانه شاهرود در منطقه الموت خبر داد.

آغاز مطالعات جاده کنارگذر شاهرود در منطقه الموت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمد نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز مطالعات جاده کنارگذر رودخانه شاهرود در منطقه الموت خبر داد.

محمدزاده در مراسم معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی الموت گفت: با اجرای این طرح حد فاصل روستای شیرکوه تا روستای انبوه در منطقه الموت شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه رودخانه شاهرود در حوزه استحفاظی استان قزوین به یکدیگر متصل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: این پروژه به منظور اتصال راه اصلی در دست ساخت قزوین الموت تنکابن در مسیر گردنه قسطین لار، گردنه بهرام آباد و دیگر مسیرهای ارتباطی موازی در منطقه با یکدیگر اجرا خواهد شد.

محمدزاده  همچنین از طرح مطالعاتی جاده قزوین الموت کلاچای در الموت غربی به عنوان یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرا در این منطقه یاد و اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح در وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسیده و مطالعات آن تا پایان امسال تکمیل و در صورت تأمین اعتبار اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای جاده قزوین الموت تنکابن در منطقه الموت اظهار داشت: این پروژه هم‌اکنون با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/2267/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول