اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال داماش گیلان:

امیدوارم ذوب‌آهن به سرنوشت پلی‌اکریل دچار نشود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای تیم‌های اصفهانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ذوب‌آهن به سرنوشت پلی‌اکریل دچار نشود.

امیدوارم ذوب‌آهن به سرنوشت پلی‌اکریل دچار نشود

محمد مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی برابر سپاهان بازیکنان تیم نتوانستند دستورهای تاکتیکی مربیان را پیاده کنند و با وجود بازی خوب در نیمه نخست در نیمه دوم از شرایط آرمانی دور شده و بازی را به تیم خوب سپاهان واگذار کردیم.

وی با اشاره به بازی تیم سپاهان تصریح کرد: این تیم در بازی مقابل تیم ما استحقاق برد را داشت چرا که بهتر از ما بازی کرد و بازی کردن برابر این تیم بسیار مشکل است.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: تیم ما در بازی برابر سپاهان نتوانست بازی‌های گذشته خود را تکرار کند، چرا که در تمامی بازی‌ها این‌گونه عمل نمی‌کنیم، در این بازی بد بودیم و سپاهان بهتر از ما عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم در اصفهان حضور دارم، تاکید کرد: این شهر برای من یادآور خاطرات خوبی است، چرا که با تیم پلی‌اکریل توانسته بودم آقای گل رقابت‌های لیگ شوم و برای تیم‌های اصفهانی آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم ذوب‌آهن به سرنوشت پلی‌اکریل دچار نشود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول