اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد دومین مغلوب بزرگ ماهان

حیف از ذوب‌آهن که منحل شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال فولاد ماهان با برتری برابر تیم دانشگاه آزاد، خود را به عنوان یکی از مدعیان رسمی قهرمانی معرفی کرد تا ورزش دوستان اصفهانی این روزها بیشتر حسرت منحل شدن تیم ذوب‌آهن را بخورند.

حیف از ذوب‌آهن که منحل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با یک برد شیرین برای تنها نماینده اصفهان همراه بود و تیم بسکتبال ماهان توانست برابر تیم دانشگاه آزاد به یک برد شیرین دست پیدا کند.

شاگردان محسن‌ صادق‌زاده که در طول چهار هفته ابتدایی لیگ چهار دیدار دشوار خود برابر تیم‌های مدعی را پشت سر گذاشته‌اند، موفق شدند در یک دیدار خارج از خانه تیم دانشگاه آزاد را که تا پیش از هفته چهارم صدر جدول رده‌بندی را در اختیار داشت، مغلوب کنند.

ماهانی‌ها هفته گذشته نیز دست به کار بزرگی زده و تیم مهرام مدعی همیشه قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال را شکست دادند تا خود را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کنند.

نتیجه گرفتن ماهان در دو هفته متوالی و بالارفتن انتظارات از این تیم، موجب شده تا ورزش دوستان اصفهانی به یاد تیم ذوب‌آهن بیفتند که همواره یک تیم مدعی در لیگ محسوب می‌شد اما مشکلات مالی باشگاه اصفهانی رأی به انحلال قدیمی‌ترین تیم بسکتبال باشگاهی ایران داد.

ماهان که دیدارهای دشوار خود را در هفته‌های ابتدایی پشت سر گذاشته، می‌تواند به قهرمانی در نیم فصل امیدوار بماند، البته به شرطی که روند پیروزی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/63001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول