اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بسته شدن تیم‌های بانوان و آقایان

حضور ذوب ‌آهن در لیگ برتر تنیس هنوز قطعی نشده است

خبرگزاری فارس: با وجودی که تیم‌های تنیس روی میز ذوب‌آهن برای حضور در لیگ برتر این رشته آماده می‌شوند، هنوز باشگاه اصفهانی نظر قطعی خود را درباره تیم‌‌داری در رشته تنیس روی‌میز اعلام نکرده است.

حضور ذوب ‌آهن در لیگ برتر تنیس هنوز قطعی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن طی سال‌های گذشته تیم‌های بانوان و آقایان خود را در لیگ برتر تنیس روی میز شرکت داده اما فصل گذشته حضور تیم‌های این باشگاه در لیگ با مشکلات زیادی مواجه شده بود.

با توجه به مشکلات رخ داده در فصل گذشته به نظر می‌رسید تیم‌های تنیس روی میز بانوان و آقایان منحل شوند اما پس از رایزنی‌های صورت گرفته از سوی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تیم‌های تنیس روی میز بانوان و آقایان ذوب‌آهن برای حضور در لیگ آماده شدند.

بر این اساس تیم بانوان ذوب ‌آهن با جمعی از بازیکنان ملی‌پوش برای حضور در ترکیب این تیم به توافق رسیده و قرار بود تیم آقایان نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان در لیگ حضور پیدا کند.

با این حال تاکنون باشگاه ذوب‌آهن نظر قطعی خود را در مورد تیم‌داری در لیگ تنیس روی میز اعلام نکرده تا حضور این تیم در ابهام قرار بگیرد.

فدراسیون تنیس روی میز بابت فصل گذشته از باشگاه ذوب‌آهن طلب دارد و به نظر می‌رسد تا زمان پرداخت مطالبات، اجازه حضور در فصل جدید لیگ برتر به این تیم داده نشود.

تعلل باشگاه ذوب‌آهن در اعلام نظر قطعی به فدراسیون موجب شده تا هیئت تنیس روی میز استان اصفهان رایزنی برای جذب اسپانسر دیگری را آغاز کند اما هنوز این باشگاه نیز نظری در این رابطه اعلام نکرده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول